Hjälp? :(

Finns det någon där ute i blogg världen som vet hur man fixar så att man kan tjäna pengar på att blogga här på blogg.se? Jag har sökt runt och runt men hittar inget information om det :( Ni som vet hur man gör, det skulle vart jätte snällt om ni slängde in en komentar och förklara för mig hur man gör, skulle verkligen uppskatta detta :)
Nu till det jag ska göra, funderar på att gå och ta en liten powerwalk, jag är så trött på att bara sitta här och inte göra någonting, dessutom är det inte bra att bara sitta, sitta och sitta samtidigt som man äter, äter och äter och har en datr framför sig, inte bra för hälsan! Men tack och lov att jag fick lov i alla fall, behövde verkligen det :) Nää men nu ska jag upp till mitt rum och fixa mig liiite bättre för en powerwalk :)
Vi hörs senare puss! ♥
En gammal bild ungefär för kanske 1 - 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0