Härlig dag :)

Powerwalken gick ju ganska bra förut faktiskt :) men sen blev det stopp en stund hos emma, där var jagi någon timme också och vi pratade lite om allt möjligt, något vi mest pratade om var om hårförlägning. Vi båda vill verkligen göra det, problemet är bara, vart är pengarna? Det kostar ju en hel del pengar att göra den, ungefär 4000 kr BARA för att sätta fast hårförlägning, något som är bestämd är att jag ska ha den till min student, det är bara ett måste! Men så länge får det vänta :P.. Efter man då har vart hos emma åkte man hem, bytte om och träffade ruya i stan en stund :) vi pratade lite hit och dit, hennes mamma och syster var med så vi var bara med varandra i en halvtimme, men det är ju bättre än inget, vi hann ju prata om det som har hänt det senaste :P det jag gör nu är att hitta några filmer inför ikväll för då blir det film mys! :)

Puss så länge ♥

Dagens outfit :)
Skjorta - Gina tricot
Leggins - ullared (hahah)
Boots - dinsko
Halsband - Gina tricot
Skinnjackan minns jag inte vart, har haft den ett tag nu, dags och köpa en ny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0