20e oktober 2011

Jaa jag vet att jag är otroligt seg  på att blogga här men jag har fassnat på nattstad nu otroligt mycket så det går inte än ända dag utan någon inlägg där, det är ett måste att göra inlägg där varje dag! hahah så fast har jag blivit :P. Nu tänkte jag slänga in några klänningar som jag kan ha till studenten som jag har hittat på internet som jag har surfat runt på i olika nät butiker, och det jag sitter och funderar nu är om jag ska beställa en klänning nu? Eller om jag ska vänta tills det närmar sig till säsongen och hämtar in fler vita klänningar som kanske kan vara finare? Även har jag lite besluts ångest om vilken av dessa klänningar jag ska beställa hem om jag ska beställa redan nu, vad tycker ni läsare vad jag ska göra? :)

Här kommer klänningarna jag har hittat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0