17e oktober 2011

Hej bloggen! ♥ jag vet, jag är extremt seg på att blogga här, men jag ska försöka komma igång här, men jag är jädrans aktiv på att blogga i nattstad de senaste, jag har verkligen fassnat där, på tanken hur mycket pengar jag också har tjänat nu också. Men jag ska försöka vara aktiv här med ;) Till idag då, det har vart en seg dag men ändå en skön och bra dag :) det var segt med läkar besöken, först skulle jag kolla upp varför det gör så ont att andas, äta och skratta men tydligen är detta normalt och kommer bli bättre? Hur kan det vara normalt att nästan inte kunna andas på grund av att det gör så ont? :S ibland fattar jag mig inte på läkarna faktiskt. Det andra var tandläkaren, där gick det bättre, bra och fina tänder ;) tack och lov! Hahahahah :P. Det jag hatar med att undersöka tänderna är att dem ska lägga en pinne där änden är en stor fyrkant som ska in i käften och bita på den för att de ska ta bilder, guuud vad jag hatar den saken! Det gör ju så himla ont och väldigt obekvämt dessutom :( jag hoppas på att jag snart slipper dem! (hahah det lär ju aldrig hända tyvär :() som stöd och sällskap följde Ruya med som var så snäll, Hihih :) efter allt besök var vi så hungriga så vi åkte ner till centralen till en indisk restaurang, guuud så gott det var! :) hahahah vi hade gått runt lite innan och kollade om vi kunde hitta någon bra restaurang i stan men nej vi hittade inte så vi drog oss ner dit då och sen åkte man ner och solade också :) så det var en härlig dag med underbara Ruya :) nu ligger jag i sängen och försöker värma mig, jag fryser ihjääääl! :( det är inte ens kallt i huset, det är 24 grader varmt och ändå fryser jag, helt konstigt :P nee men nu ska jag ta och surfa runt på internet lite och kolla om jag hittar något snyggt jag kan beställa ;) ha det bäst alla läsare så hörs vi :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0